Wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom i oczekiwaniom Towarzystw Naukowych oraz firm z sektora rynku farmaceutycznego i medycznego firma JMJ Group w ciągu 18 lat swojej działalności wyspecjalizowała się w organizacji ogólnopolskich spotkań naukowych i biznesowych. Organizowane przez nas projekty to:

  • Konferencja
  • Sympozja
  • Zjazdy naukowe i Spotkania Ekspertów
  • Warsztaty specjalistyczne
  • Kursy medyczne
  • Kampanie społeczne

W swojej ofercie zapewniamy kompleksową obsługę całego wydarzenia lub wybranego zakresu prac. W podjętych realizacjach kierujemy się zasadą indywidualnego podejścia do każdego projektu. W ramach naszej oferty zapewniamy:

  • Przygotowanie planu / prezentacji wydarzenia
  • Sprawdzenie terminarza konferencji / pomoc w doborze korzystnego terminu
  • Wybór miejsca konferencji
  • Stworzenie i obsługę strony internetowej wydarzenia / promocja wydarzenia w sieci
  • Zebranie budżetu umożliwiającego realizację spotkania
  • Koordynację kontaktów ze Sponsorami, Mediami, Patronami Naukowymi
  • Projekt grafiki, wydruki / indywidualizacja dla każdego wydarzenia
  • Rejestracja Uczestników dostosowana do indywidualnych potrzeb (on-line, telefon, list, fax)
  • Prowadzenie biura wydarzenia
  • Obsługę techniczną / zapewnienie niezbędnego sprzętu audiowizualnego
  • Przygotowanie materiałów konferencyjnych
  • Przygotowanie wystaw i sesji posterowych
  • Organizację pobytu Wykładowców
  • Transport Uczestników
  • Catering konferencyjny
  • Certyfikaty z punktami edukacyjnymi/ przygotowanie kompletu dokumentów do NIL /OIL
  • Rozliczenie wydarzenia