Wychodząc naprzeciw aktualnym potrzebom i oczekiwaniom Towarzystw Naukowych oraz firm z sektora rynku farmaceutycznego i medycznego firma JMJ Group w ciągu 18 lat swojej działalności wyspecjalizowała się w organizacji ogólnopolskich spotkań naukowych i biznesowych. Organizowane przez nas projekty to:
- Konferencja
- Sympozja
- Zjazdy naukowe i Spotkania Ekspertów
- Warsztaty specjalistyczne
- Kursy medyczne
- Kampanie społeczne
W swojej ofercie zapewniamy kompleksową obsługę całego wydarzenia lub wybranego zakresu prac. W podjętych realizacjach kierujemy się zasadą indywidualnego podejścia do każdego projektu. W ramach naszej oferty zapewniamy:
- Przygotowanie planu / prezentacji wydarzenia
- Sprawdzenie terminarza konferencji / pomoc w doborze korzystnego terminu
- Wybór miejsca konferencji
- Stworzenie i obsługę strony internetowej wydarzenia / promocja wydarzenia w sieci
- Zebranie budżetu umożliwiającego realizację spotkania
- Koordynację kontaktów ze Sponsorami, Mediami, Patronami Naukowymi
- Projekt grafiki, wydruki / indywidualizacja dla każdego wydarzenia
- Rejestracja Uczestników dostosowana do indywidualnych potrzeb (on-line, telefon, list, fax)
- Prowadzenie biura wydarzenia
- Obsługę techniczną / zapewnienie niezbędnego sprzętu audiowizualnego
- Przygotowanie materiałów konferencyjnych
- Przygotowanie wystaw i sesji posterowych
- Organizację pobytu Wykładowców
- Transport Uczestników
- Catering konferencyjny
- Certyfikaty z punktami edukacyjnymi/ przygotowanie kompletu dokumentów do NIL /OIL
- Rozliczenie wydarzenia